snow

Juldagen



Hej!
Tog lång sovmorgon - så skönt! Sen har jag fixat med julklapparna (finns något mysigt med att lägga in allt i skåp/lådor/garedrob tycker jag). Önskade mig i och för sig mest pengar så var inte så mycket att packa upp. Fick den här tröjan - som stod högt i kurs på önskelistan, läppbalsam med färg, en svart skål med rivjärn från Rosti Mepal och sen hade mamma slått in majsburkar och tandkrämstuber för att hon tyckte det skulle bli lite tråkigt att bara ge ett kuvert, haha. Nu ska jag påbörja nyårslistan. Lägger upp en varje år - vet inte om det kanske är "ute" att göra listor? Jag gillar det iallafall och tycker om att kunna gå tillbaka till mina tidigare sammanfattningar av åren så fortsätter på det spåret. Den dyker upp på nyårsafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0