snow

Soffhörnan


God morgon FREDAG!! Älskar fredagar! Ska strax göra ett sista ryck för veckan - sen ska jag ta helg!! Men först ska jag visa hur vårt vardagsrum blev! Köket och soffhörnan är i samma rum men när vi sitter i soffan säger vi att vi är i teverummet och när vi sitter vid matbordet (en halvmeter bort) säger vi att vi är i köket, haha. Men jag gillar verkligen att det är öppen planlösning. Känns socialt och härligt för man kan umgås på ett annat sätt när det ser ut så här. Vad tycker ni föresten om mattan? Vi (läs: jag) har varit så velig och inte alls tyckt att de andra (fem) mattorna som vi lånat hem på prov har passat in. Antingen har de varit för beiga (och då ser plöstligt vår soffa olivgrön och kall ut) eller har de varit för tråkiga (och soffa och matta har liksom smält samman). Så vi fick tips om att köpa en mörkare matta så det blir kontraster - och det gillar jag!! Marcus var lagom glad för mig efter att ha kånkat på den femte mattan, haha. Så i slutet fick han "avlastas" och jag tog med mig mamma till Mio istället. Nej, hörreni - dags att sätta fart!

Kommentarer
Postat av: Matilda

SNYGG matta. Är det den rätta?😍

Svar: Ja äntligen!!
Annie

2016-12-20 @ 16:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0