snow

Tapas


Hej!
Hoppas ni haft en fin helg! Min blev precis som jag tänkt mig! I lördags fixade vi med lägenheten hela dagen. Städade några timmar på förmiddagen och sen åkte vi iväg på diverse ärenden efter lunch. Vi köpte en matta, spegel till hallen och lampskärmen som ni kan skymta i bakgrunden. Den ska hänga över soffbordet tänkte vi! Sen fick vi en gäst på besök och lagade tapas! Mm, finns det något godare? Räkor, färskpasta, penrich och tappande! Igår sov vi ut och sen försökte jag bara att ta det lugnt hela dagen! Gick en promenad, var hos mamma och pappa en stund och på kvällen jobbade jag som vanligt! Känns riktigt bra att hinna med några timmars jobb varje vecka! Även om det inte blir så många timmar så gör det rätt mycket för ekonomin i längden! Nej, nu ska jag kickstarta den här måndagen! Får sällskap av min bullriga dator, ett par sista uppgifter i skolan för den här terminen (plus en fet tenta i januari, men den glömmer vi för en stund) och mitt favoritte (grädde och rabarber). Glad måndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0