snow

Torsdag

Bildbrist... -

Hej hallå! Känns som det var evigheter sen jag skrev ett blogginlägg från datorn. Den senaste tiden har varit så intensiv så har passat på att skicka iväg ett inlägg när jag suttit på tåget. Men från och med NU kommer tempot att sänkas. Kom nämligen precis hem från sista praktikdagen. Framöver kan jag fokusera helt och fullt på tentan, det känns skönt. Men å andra sidan blir det mer stress och press inifrån - man måste ha sån jäkla självdiciplin när man inte har föreläsningar, praktikdagar o.s.v. Men även om jag är rätt bra på att pressa mig själv så ska det finnas en bra balans i det där - med att plugga intensivt och sen försöka släppa alla de tankarna och hålla ledigt - något jag jobbat mycket på den här terminen. Och det går framåt måste jag säga! Jag har låtsas att plugget är mitt måndag-till-fredag-jobb och på så sätt lyckats hålla helgerna helt pluggfria - heja mig!! Nu ska jag redigera några bilder - ni ska få se hur soffhörnan blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0