snow

Uppdatering från tåget


Hej på er!
Påbörjade ett inlägg igår men hann aldrig skriva klart - sen släckte jag ner datorn och inlägget raderades. Attans. Fast det gör egentligen inget. Hade annars bara tjatat om hur snabbt veckorna går och att det redan är måndag igen - mitt eviga samtalsämne nu för tiden... Sitter på tåget påväg hem från skolan! Vi har, som ni vet, haft "temat" flerspråkighet ett par veckor nu! Tycker verkligen det är intressant så känns kul och upplyftande att plugga just nu! Men låt oss tala om något annat - vad sägs om inredning? Jag har varit på sängbordsjakt i helgen. Tyckte mig hitta ett fint på Mio men har en vit byrå att förhålla mig till och bordet jag hittade var beige i jämförelse. Så igårkväll fortsatte jakten - Ikea! Vi tyckte det var en smart idé att inte ge sig på ett försök på söndagsförmiddag utan satsade på måndagkvällen istället - ett bra val så här i efterhand! Trots mitt försök att hitta ett annorlunda, roligt (hur roligt nu ett sängbord kan bli) sängbord så slutade det ändå med att vi köpte det absolut vanligaste i svenska hem - Hemnes från Ikea! Hittade även skrivbordsstolar så nu börjar "kontorshörnan" också bli klar! Lovar visa bilder så fort vi monterat allt! Nu tänkte jah avsluta här, tåget är snart framme i Ängelholm och jag tänkte åka inom mormor på hemvägen! Sen ska jag hem till mamma och pappa för att äta middag! Missa inte Bachelor ikväll! Är så spännande nu! Älskar dejtingprogram! Ska vi prata lite om Bonde söker fru också bara? Vad hände i förra avsnittet? ALLT kändes det som! Sigrid säger till alla sina killar att lämna (och tar sig friheten att peka ut vem som är mest ledsen - som att hon vet det?) och Erik verkar ha fallit som en fura för Linnea (och tycker inte alls att det är skämmigt att hångla upp henne på ett dödstyst café?). Ja, jag plockade upp skämskudden både en och två gånger!! Fortsättning följer.. nu måste jag avsluta. Snart i Kattarp = ingen uppkoppling! Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Maja

Hahahaha, jag dog när Erik och Linnea satt på caféet, det var så sjukt stelt alltså!

Svar: Så fruktansvärt! Det värsta i Bonde söker frus historia om du frågar mig!!!
Annie

2016-12-06 @ 16:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0