snow

Ett hälsosammare liv



Åh, jag är så taggad på att börja "mitt nya liv".
Gud, hur många gånger har man inte hört sig själv säga det? Men alltså bara tanken på att känna mig frisk och i form igen gör att hjärtat hoppar volter (säger man så?). Jag ska inte säga att jag har ett osunt förhållande till mat men trots det blir maten, komiskt nog, mindre i fokus när jag äter nyttigt för då slipper jag grubbla och oja mig över att jag ätit "fel". Istället får jag positiva tankar för att jag vet att jag sköter min kropp och kan istället lägga energin på annat! Jag tror inte jag är ensam om att tänka så här. Här har ni hur som helst min målbild. Har säkert visat den innan men tycker att den andas ett hälsosamt liv! Jag minns att jag kände mig så pigg, fräsch och stark när den här bilden togs! Så den sista maj, när mina sockerfria/glutenfria månader är över, hoppas jag känna mig så här igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0