snow

Flytthjälp å kärleksdag

 
Hej sköna söndag och alla hjärtans dag!
Det känns som att antingen hatar eller älskar man den här dagen. Jag kan tänka mig att den är laddad med både ångest och kärlek - och köptvång! Jag och Marcus brukar inte fira nämnvärt. Jag kan tycka att budskapet med hela dagen har försvunnit och det man fokuserar på nu är att handla den ena presenten efter den andra. Jag har sagt till Marcus att jag inte vill ha några blommor på alla hjärtans dag, utan hellre bli överraskad en annan gång. Det skulle jag aldrig sagt. För nu lyser de röda rosorna med sin frånvaro, haha. Annars då? Hur är läget? Jag skrev ju tenta i fredags (får besked om hur det gick imorgon - snabba puckar) och jag vågar väl knappt säga det men det kändes faktiskt bra! Så resten av helgen har jag varit ledig. Eller ja, jag var flytthjälp hela gårdagen och idag har jag satt upp mig på tillgänglighetslistan på jobb. Så ledig och ledig vet jag inte, men det har varit gött att slippa tänka på skola. Ni får en bild från lägenheten, där jag flyttade in massa möbler igår. Har sån träningsvärk idag då det var inflyttning på femte våningen och jag vågade inte åka den gnisslande hissen. Men det var värt alla spring i trappor för vilken utsikt sen! Nu önskar jag dig Bloggis en fantastisk söndag och sprid kärlek - till mamma, katten, pojkvän eller flickvän! Skickar en stor KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0