snow

Min helg



Förlåt för tystnaden.
Jag har inte hunnit med bloggen alls i helgen. Jag var istället flängt runt på Ikea, sympatiköpt Anna Books låt på Itunes, kollat Mellon och haft en myskväll med Marcus (vi såg nya Beck-filmen, rekommenderas!). Imorse blev jag inringd på jobb så har umgåtts med gamlingar hela dagen! Nu försöker jag förhöra mig själv på mina gloslappar. Tenta på fredag stundar. Alla säger att den är så enkel och läraren påstår att ingen brukar kugga på den. Men det är då det finns risk att man tar för lätt på det och inte förbereder sig tillräckligt. Så jag pluggar på iallafall! Jag ville mest bara säga HEJ och hoppas ni haft en bra helg! Min mage skriker MAAAT så bäst att lyda! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0