snow

Mon Amie



God morgon denna soliga tisdag! För mig känns det snarare som måndag då jag hade en ledig dag igår. Pluggade intensivt förra veckan och blev klar med uppgiften som jag annars skulle suttit med igår. Fick även veta att jag klarade tentan! Alla i klassen fick godkänt, härligt! Så jag släppte skolan helt igår och gjorde sånt jag gillar - gick en långpromenad med solen i ansiktet, handlade nya koppar på Iittala och fikade med en kompis i Höganäs. Det blev en riktigt bra måndag. Nu sitter jag på tåget påväg mot Lund. Blickar ut över åkrarna som är täckta av frost. Lyssnar på Bada Nakna på hög volym. Idag ska vi ha röstträning och efter det en lång introduktion av nästa delkurs, fonetik! Glad tisdag Bloggis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0