snow

Salta S


En riktigt seg lördag!
Det var länge sen. Jag kan inte ens minnas sist jag bara tog det lugnt en lördag, hade inget planerat utan tog dagen som den kommer. På ett sätt är det otroligt skönt men på ett sätt känns det konstigt. Igårkväll var Matilda här. Vi åt kräftsoffa och pratade medan en film rullade i bakgrunden. Härlig kväll! Älskar att umgås med vänner som ger massa energi! Idag har det snöat hela morgonen. Snöblandat regn. Det är sånt här väder som gör att jag vill fly Sverige. Så nu ska jag googla resor. Gör det alltid när skolan känns motig, vädret är tungt eller vardagen tråkig. Då vill jag hitta en flyktväg. Men också vill jag drömma mig till sommaren och boka in en semester som jag har att se fram emot! Allting är så dyrt just nu bara. Det passar inte min studentbudget. Alls. Men planera kan man! Så jag och min godispåse har bänkat oss i soffan. Älskar salta S! Ikväll ska jag och Marcus till Helsingborg! Vi ska äta ute med ett par kompisar - så mysigt! Glad lördag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0