snow

Vår i luften



Hallå LÖRDAG! Underbart med en ledig dag och helg! Har nämligen bestämt mig för att inte plugga ett skvatt och verkligen försöka lägga skolan åt sidan i två dagar och vila upp mig ordentligt! För sen, sen är det andra bullar som gäller - tentapluggande! Men sudda sudda sudda. Nu är det helg! Jag har inte kommit upp ur sängen utan ligger ännu under täcket! Finns det något bättre än att krypa ner i en varm säng när själva rummet är kyligt? Hur som helst: igår hälsade våren på i Lund. Smörblommorna har slagit ut och jag satte mig längst huskanten när solen stod på och tog detta kort. Åh, vår! Idag ska jag städa, gå en långpromenad och ikväll träffa vänner! Det här kommer bli en bra dag, det känner jag på mig! Trevlig helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0