snow

21 kvadrat

 
God kvällens Bloggis!
Det senaste dygnet har gått i ett! Igår lagade vi bakad potatis med räkröra och en vegetarisk med äpple, paprika och rödlök hemma hos Matilda. Vi var i mataffären i nästan en timme för att vi inte kunde bestämma menyn för kvällen. Men bra blev det till slut! Vi testade även Matildas pojkvän Adams drönare, som jag fick lära mig att det hette. Tydligen vet alla vad en drönare är utom jag. Cool var den iallafall. Men det var nog inte riktigt tänkt att man ska använda den inomhus. Framför allt inte om man bor på 21 kvadrat. Efter en trevlig kväll med tjejerna, Adam och drönaren vaknade jag glad men trött i morse. Klockan ringde strax efter fem då jag skulle upp och jobba. Att gå upp innan klockan sju när det är så mörkt ute känns som rena pinan. Det var tio minusgrader dessutom, när mina lår frös sönder på vägen dit. Det har snöat hela dagen så det är alldeles vitt överallt. Älskar det. Nu sitter jag omlindad i en värmefilt och tinar upp efter ett niotimmarspass med gamlingarna. Imorgon är det på det igen men jag jobbar kväll. Lyx att inte ha en delad tur! Nu väntar Mario Kart, chips och Marcus. Kan det bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0