snow

Äntligen fredag!


Hej Bloggis och hej FREDAG! Jag har längtat efter den här dagen hela veckan. Dels för att jag varit i skolan varje dag och dels för att jag äntligen får äta godis, haha. Tro inte för högt om mig nu. Nej, jag har bara vara nyttig i fyra dagar. Men ändå. Kan inte minnas HUR länge sen det var som jag inte låtit sötsuget ta över. Men visst blir det extra gott att äta godis när man avstått från det (i, ja, fyra dagar?)? Hmm.. att man kan vara så fånig va? Att godis kan göra en så glad?! Jaja. Idag är det superkallt ute (som vanligt nu för tiden) och det är rimfrost. Underbart! Mamma berättade något gulligt igår. Hon hade sagt häromdagen till barnen på förskolan att det var frost ute och då hade alla barn ställt sig i fönstret för att spana efter Elsa och Olaf, haha. SÖTA! Kan sakna det ibland. Att jobba med barn. De sa ju så himla roliga saker varje dag, som verkligen livade upp! Det är bra mycket roligare att passa barn än att läsa om hjärnan, som jag gör just nu. Men men, nu ska jag plugga på en stund. Sen väntar roligheter. Jag ska poddlyssna på min runda, gå på stan (slutrea överallt!) och ikväll ska jag bege mig på klassfest i Lund! Dessa bilder tog jag igår. Får aldrig nog av sol + hav! GLAD FREDAG Bloggis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0