snow

Bio å blått



Finns det något mysigare än att gå på bio när det snöar?
Nog att det räcker med att det är kallt och mörkt ute men man får en speciell känsla av att det är alldeles vitt på marken. En man som heter Ove var en väldigt rolig, tänkvärd film! Jag fick dock tänka många glada tankar för att inte börja gråta. Men den innehåller inte massa effekter som gör att man måste se den på bio för att den ska komma till sin rätt. Om ni förstår vad jag menar. Idag har jag varit en till sväng på Väla. Jag köpte en blå tröja med glansiga armar. Är snyggare än det låter och försöker visa den här ovan, utan att riktigt lyckas. Den har mer effekter än filmen man man säga. Nu låter det som att filmen var halvtorr men det menar jag inte, haha. Filmen påminner lite om Hundraåringen i stuket. I eftermiddags kom Anna hit. Jag är så glad för det. Det går allt för lång tid mellan gångerna vi ses då hon flyttade till Kalmar i höstas. Men nu hann vi prata ikapp och uppdatera varandra om allt som hänt de senaste månaderna. Nu ska jag strax sova. Läsa några sidor i The Golden Year innan jag laddar batterierna för redovisning. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0