snow

Fem och ett halvt

 

Första skoldagen på termin två på logpedprogrammet.
När jag cyklade till stationen i morse i snöspåren så tog jag en stillbild till minnet och funderade samtidigt på hur den sista dagen på terminen kommer se ut. En dag som känns väldigt långt borta. En dag någon gång i början på juni. Det kommer vara så grönt! Och kanske varmt. Så att man kan ha klänning. Det hade varit underbart! Men idag den 18:e januari är det vinter och jag har påbörjat en ny delkurs - anatomi och fysiologi! Vi ska fördjupa oss i struphuvudet, andnings- och talapparaten! Som sig bör är jag ganska trött i huvudet efter att en massa ny information matats in. Men förutom det är det bra. Jag känner mig genuint GLAD! Så härligt att få känna så utan någon vidare anledning. Kan vara för att jag i bakhuvudet tänker på att jag och Marcus firar 5,5 år idag. Är inte det helt fantastiskt? Vi har alltid sagt att vi tar en dag i taget och nu har det gått många dagar. Och jag hoppas att det blir många, många fler! Glad måndag Bloggis!

Kommentarer
Postat av: Maja

Ni är fantastiskt söta ihop! :)

Svar: Åh tack, vad söt du är Maja :)
Annie

2016-01-18 @ 19:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0