snow

Helsingborg


Hej Bloggis och hej vyn!
Jag och mamma åkte till Helsingborg tidigt idag för att uträtta några ärenden! Jag är varken van vid att köra i storstäder (ja, Helsingborg räknas som en sådan om man jämför med lilla Ängelholm) eller i vinterväglag. Trots detta hittade vi på direkten - stolt - och tog oss varsamt framåt! Jag har ju varit där en del förra året i och med mitt år på socionomprogrammet så vägarna känns inte helt främmande längre även om jag mestadels pendlade med tåget! Jaja, nog om det. Kolla istället vilken härlig utsikt vi hade från Kärnan. Om det inte hade varit disigt och snöat skulle man se Danmark härifrån! Efter vårt besök i Helsingborg tog vi oss vidare till Väla. Vi kom precis när de öppnade så kunde kika på reavaror i godan ro - skönt att slippa stimm och stress! Nu ska jag halka mig ut på en kort promenad innan jag håller fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0