snow

Jag och mina lappar


Ibland känns det som att min dator är en sönderstressad arbetare som inte klarar av den minsta antydan till stress. Det räckte nämligen att jag öppnade ett worddokument och sen är datorn på fullt spinn. Den kämpar, pustar och stönar av minsta lilla - fläckten låter så högt nu att jag knappt kan koncentrera mig, haha. Men okej - jag gör ett försök. Förmiddagen har bestått av en långpromenad med Josefine. Vi avslutade med att riva lite tapter i hennes lägenhet, det var rätt kul faktiskt! Sen har jag försökt, med betoning på försökt, återuppta plugget. Jag har skrivit lappar i olika färger på alla latinska termer och andra begrepp som är viktiga att känna till. Det är bra med smålappar för då kan man förhöra sig själv. Igår pratade vi om lungvolym och hur andningen påverkas när vi pratar. Intressant! Nu ska jag umgås en stund till med mina lappar innan jag lagar lax med sojasås, nudlar och massa grönsaker! Glad tisdag Bloggis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0