snow

Luftigt schema

 
Hej Bloggis!
Har ett så kusligt luftigt schema just nu att jag får magsår av bara tanken på nästa delkurs. Vi ska läsa fonetik och det är långa dagar i skolan, mycket sidhänvisningar och två fyratimmarstentor på det. Försöker njuta så mycket det går just nu men det är svårt när man vet vad som komma skall. Jaja. Jag försöker hinna med saker som annars måste bortprioriteras. I fredags gick jag som sagt en runda på stan - tyckte plaggen (som såg grymt konstiga ut på men var desto snyggare när de hängde på galgen) matchade så bra att jag var tvungen till att dokumentera - allt för bloggen! Från Lindex. Som jag för övrigt tycker är ruskigt dåliga i kvalitén nu för tiden (låter som Agda 86). Något annat att rapportera? Min datormmus är ur funktion så får använda den inbygda men det känns ovant. Intressant. Jag vet. Det är sjukt dimmigt att man knappt ser tio meter framåt. Och sist men inte minst - jag har börjat lyssna på Darins "nya" platta - Fjärilar i magen! Den är super!! Glad måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0