snow

Överraskningsfest!


Igår fyllde ju Adam 25 år och vi hade anordnat en överraskningsfest för honom!
Mamma kläckte idén för ett par veckor sen och efter det har vi fixat och donat, kontaktat hans vänner, planerat en smidig middag som går att förbereda och tisslat och tasslat för att kunna hålla allt hemligt. Det är lättare sagt än gjort, man ville ju verkligen inte försäga sig! Igår morse vaknade jag 6:40. Helt klarvaken. Jag var så sjukt taggad! Vi visste inte om det skulle gå att inte avslöja det i förhand eller att han eventuellt skulle märka att något lurt var på gång under dagen. Men det gick!! Vi låtsades att bara vi i familjen skulle käka middag tillsammans på kvällen och sen hade Adam bestämt med några kompisar att mötas upp senare på kvällen för att ta några öl. Trodde han ja. Så vi dukade för fem personer, Adam tog en promenad i rättans tid så att vi kunde fixa med det sista och han var klar i precis lagom tid till att gästerna kom. De smög in i hallen och först där förstod Adam att han blivit grundlurad och riktigt överraskad - precis som man vill att det ska vara! Fick till och med med det på film! En superduper härlig kväll! Jag hade gjort ett quiz som relaterade till eller handlade om Adam. Åh! Nu är jag pepp på att göra fler överraskningsfester - frågan är bara VEM jag ska överraska..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0