snow

Promenad i minus



Är hitintills så nöjd med min nya telefon!
Den har en himla bra kamera - vilket jag tycker är typ det allra viktigaste. Det, skärmupplösningen och ljudet är prio ett! Så idag på min sedvanliga promenad fyrade jag av dessa bilder! En på bryggan som förstördes av stormen och en på Rönneå som är halvt under isen! Intressant va? Ja, det förstår jag! Förutom en långpromenad i minusgrader har den här dagen bara försvunnit. Jag har korrläst vår rapport, strykt tvätt och ja, det var väl allt! Också har jag och Marcus bokat in ett spadygn tillsammans! Jag fick det av han och hans familj i julklapp! Är så pepp på det! Men än är det långt kvar. Fast det är just en dag på spa eller en middag på stan eller en rolig utflykt eller ett biobesök som man behöver ha i sikte. Jag gillar att ha saker inplanerade längre fram i vår. Det är det som gör att jag får den där extra energin som krävs för att jag ska orkar när böckerna är staplade på hög och vardagarna avlöser varandra! Då kan det här komma väl till pass! Nu ska jag fortsätta min trettondagsafton! Tjo och HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0