snow

Ruggigt kallt



Jag har varit i skolan idag.
Och jag är helt slut efter några timmars grupparbete. Det märks verkligen att hjärnan gått på lågvarv ett tag. För det här kom som en chock! Att det är många minusgrader gör inte det bättre. Kroppen ville knappt vakna till liv imorse. Kylan gör den ännu tröttare. På tal om kyla så har det snöat! Det är nästan vitt på marken och igår slog det om till vinter. Jag och Malin gick en kall promenad i skogen. Vi tinade upp med kokt te när vi kom hem. På kvällen blev jag inringd på jobb - därav inget blogginlägg. Imorgon ska jag hålla halva dagen fri. Om ni ville veta. Jag måste trycka in ett "manus" till redovisningen på måndag så måste se till att få det gjort. Därför ska jag försöka plugga undan lite så jag slipper det i helgen. Men okej. Det förstår jag inte är vidare intressant att lyssna på. Något mer att tillägga? Att jag är jättesötsugen och hade kunnat äta en hel chokladkaka. Så jag gjorde det ikväll. Något mer? Att jag har haft sånt flyt i mitt Mario-Kart-spelade på sista tiden men idag vände det. Usch. Vad deppigt det låter. Men kan hänga upp mig på sånt. Något mer? Nja. Tack å hej Bloggis! På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0