snow

Solig fredag!


Vilken HÄRLIG fredag!
Minusgrader gör verkligen gott - det är alldeles klarblå himmel och för en gång skull är det riktigt ljust ute! Jag och Elina startade därför dagen med en långpromenad. Det är en konst det där, att klä sig lagom varmt i dessa tider! Men jag tror jag hittat lösningen för mig - vindbyxor! Vi gick på alla saltade gator för att inte halka och ner till havet. Älskar att gå där på vintern när sanden har fryst. Nu har jag duschat, ätit soppa och ska om en timme bege mig till Helsingborg. Jag, Matilda och Ana Maria ska laga middag - ikväll med temat "svensk sommar". Vet ni föresten vad jag har gjort? Fyndat så det sjunger om det! Jag har börjat samla på en ny serie koppar (nehe??) och brukar passa på när tidningar eller dylikt har dessa som premie i prenumerationserbjudande. Nu kunde man köpa en lott för 75 kronor och på köpet få fyra muggar (som annars kostar typ 180 kronor styck). SÅ BRA! Det får bli dagens tips det! Nu önskar jag er alla en riktigt trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0