snow

The Golden Year


Jag är så mätt! Jag och Adam förlorade en vadslagning och bjöd därför med mamma och pappa till Ostbutiken idag. Jag blev kär i deras räksallad i somras och kan längta i veckor efter att få äta den! Mm! Resten av dagen har ägnats åt att städa undan julen, ätit choklad och läst The Golden Year. Jag tyckte det kändes mycket passande att börja året med den här formen av läsning, med titeln "Ta makten över ditt liv". Boken handlar om att man ska göra en livslista (i kategorierna kärlek, välmående, vänner och jobb) och sedan ska bara stylta upp saker som man sedan ska ta itu med det kommande året. För att lyckas inom de olika kategorierna måste man kanske satsa eller rensa ut! Jag har även hämtat ut biljetter till bion ikväll. Jag och Marcus ska se filmen En man som heter Ove. Det ska bli roligt att se den omtalade filmen men mest ser jag fram emot biopopcornen! Trevlig helg Bloggis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0