snow

Barefoot in Barcelona

 
Eftersom jag jobbar inom vården på sommaren använder jag ju knappt nagellack under dessa månader.
Men så när jag är ledig passar jag på! Det här tänkte jag måla på tassarna (som Marie Serneholt brukar säga, haha) när jag och Marcus åker till Parga. Jag har säkert tipsat om det här förr men älskar verkligen färgen. Barefoot in Barcelona heter det. Mitt favoritlack! Det passar verkligen till allt och är extra snyggt när man är brun (fast vilket är inte det?). Jag gillar egentligen inte OPI:s enormt stora flaskor för man hinner aldrig använda upp dem innan de torkat ut. Men nu är jag inne på min andra flaska - vilket är ett mycket bra betyg! Ett hett tips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0