snow

Delad tur

 

Hej regn och rusk och... delad tur! Så himla härligt att ha en tre timmars paus mitt på dagen! Jättehärligt! Hm, en aning ironisk! Vi har en liten dam på avdelningen som påminner mig halvåtta på morgonen att det är jag som ska lägga henne ikväll igen - precis vad man vill höra, haha. Har lagt benen högt nu i uterummet och kopplar bort hjärnan en stund med ett avsnitt av Cirkus Magaluf. Så dåligt att det blir bra! Ville mest gå in och önskar er en trevlig helg men blev kanske mer ett gnällinlägg. Förlåt, isåfall! Håller tummarna att kvällen bli lugn på äldreboendet! Imorgon efter avslutat pass ska jag, Marcus och ett par kompisar kolla på Tarzan på bio. Vi har lyckats pricka in favoritplatserna och sen är filmen i 3D så kan bli riktigt roligt! Ser dock mest fram emot att äta smörpopcorn! Så himla, himla gott! Glad lördag Bloggis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0