snow

En slappedag

Vad hände med bilden?

Jag får inte många knop alls gjorda idag. Är helt slut efter resan igårkväll/natt. Som ni vet som hatar jag att flyga så kan aldrig riktigt släppa den tanken när jag är på semester. För jag vet att ännu en flygtur väntar. Men den här gången gick det faktiskt väldigt smidigt. 8,5 timmar dörr till dörr. Vi lämnade hotellet 17:30 igår och var hemma 2 inatt. Taxin klaffade, inga köer till säkerhetskontrollen, planet lyfte i beräknad tid och väskorna kom snabbt i Köpenhamn. Vi hann precis med tåget på Kastrup till Hyllie och sen hämtade vi bilen i ett parkeringshus och sen åkte vi hem på drygt en timme. En lång dag. Så inte konstigt att jag är mör idag. Sitter fortfarande i pyjamas. Läser alla bloggar jag har att ta igen. Körde nämligen på en blogg- och Facebook-fri vecka! Otroligt välbehövligt och skönt! Jag läste Instagram-flödet ett par gånger per dag men annars höll jag mig borta från omvärlden. Gillar nämligen inte min vanor - att det första jag gör när jag vaknar och det sista jag gör när jag lägger mig är att använda mobilen. Så nu fortsätter jag med min internet-detox. En timme per dag. Får se hur det går. Nu ska jag vila upp mig för imorgon och på måndag är det jobb som gäller. Sen är jag långledig. Igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0