snow

Filmfantasten Annie

 
Jag vet inte vad som har hänt men jag har börjat se på lite fler filmer på sistonne!
Ni som känner mig vet ju att jag annars inte är någon filmfantast direkt. Jag gillar inte Disney (och bara man uttalar det så får man blickar som kan döda riktade mot en - ja, det är sant!) och föredrar svenska serier framför utländska storfilmer! Och ska jag se på film så blir det ofta svenska sådana. Ja, jag hör ju själv hur tråkigt det låter - men så är det. Hur som helst så lånade jag tre filmer häromkvällen. Två svenska och en amerikansk.Tre nitlotter. Ja, alltså det var riktigt kassa allesamman. Först såg vi Tsatsiki - ingen vidare handling eller skådespelare. Den var heller ingen rolig "fortsättning" på de två förra filmerna - de som var så gulliga. Det enda som var bra med den var att den var inspelad i Grekland. Sen såg vi Daddy's Home. Jättelarvig. Den tredje filmen har jag inte ens orkat sätta igång. Mamma och pappa såg typ 20 minuter och somnade, haha. Nej, kanske inte riktigt men de sa att den var så tung så nu skiter jag i det. Jag ger upp. Tacka vet jag mina svenska serier - Bonde söker fru kan man alltid lita på!

Som ni kanske ser zoomar bloggappen in på bilderna så att de klipps av - så irriterande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0