snow

Filmtips!


Hej mitt i natten!
La mig för en stund sedan men kan inte sova, det är så kvavt i rummet. Åska på gång? Så jag tänkte passa på att kika in här - har ju gått några dagar sen sist. Massa jobb kom emellan! Hur som helst så såg vi på en härlig film ikväll, Hundra steg från Bombay till Paris. Ni vet en sån där film som man aldrig riktigt vill ska ta slut. Det är ju ett bra betyg! Se den! Regnet smattrade på fönsterrutorna så kändes extra bra att sitta uppkrupen i soffan (läs: halvsvettig och lite röstlös i benen - vet inte vad det är med mig men har så svårt att sitta still alldeles för länge. Det är precis som att jag nästan får ont i vader efter ett tag, haha). Annars då? Har ni helg? Kanske semester? Jag längtar till lite ledighet! Det kommer, det kommer! Fast känns ganska gött också att tjäna pengar - utan att behöva ha tankar gällande plugg och dåligt samvete i bakhuvudet. Nej herru ni! Ska försöka sova en sväng nu. Imorgon väntar nämligen en rolig dag så måste ha energi tills dess! Vill egentligen avslöja allt redan nu men det vågar jag inte! Dags att sätta fart. Kom John Blund! Kom!

Bildkälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0