snow

Fredagsinlägg


Idag ska jag inte gnälla.
Det är ju inget roligt att läsa bloggar där det bara klagas hit och dit. Fast när jag tänker efter är det rätt befriande att se att även andra har dåliga dagar. Men nu ska jag tipsa, som så många gånger förr, om min favoritblogg. Det passar bra då det är fredag idag för det jag gillar extramycket med Matplatsen är nämligen hennes fredagsinlägg. Jag blir alltid lika glad när jag läser hennes peppande ord! Fredagar är veckans absoluta bästa dag enligt mig. Helgen är orörd och det är alltid en speciell känsla på jobb/i plugget. Sen gillar jag hennes runda matbord också! Ah! SOM jag vill ha ett runt bord när jag flyttar. Det blir så mycket mer socialt och trevligt och höjer middagsstämningen och man kan se alla gästerna i ögonen! Men det där med att hitta en lägenhet hade jag kunnat skriva en hel bok om, efter den här veckan. Återkommer med den saken. Nu ska jag hålla fredag och helg! Ta hand om er Bloggis och GLAD FREDAG!

Kommentarer
Postat av: Maja

Älskar verkligen din ananas-tröja! :)

Svar: Tack, älskar den!
Annie

2016-07-22 @ 18:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0