snow

Grattis bloggen!

Hej hallå Bloggis! Det är FREDAG och det är bloggens födelsedag! Hur häftigt är det inte att jag hållt liv i den här hemsidan i hela ÅTTA år? Jag kan knappt själv fatta det! Grattis, hurra och ett fyrfaldigt leve Bloggis! Så glad att ni kikar in här och aldrig - kan ni tänka er, ALDRIG - har jag behövt höja tonen för att ni diskuterar livligt och aggressivt i kommentarsfälten. Haha, jag får ju snarare tjata på er och bedja att någon av mina 30 läsare ska ge ifrån sig en liten hälsning. Men som ni vet skriver jag bloggen mest för min egen och mina vänners skull. Då kan vi ha lite koll på varandra trots att vi inte ses så ofta och jag kan själv gå tillbaka i arkivet för att se vad jag har haft för mig.


Nog om födelsedagen. Nu byter vi samtalsämne. Det är jobbhelg på ingång och jag skulle egentligen jobbat prick på hela helgen men har bytat ut mitt dagspass på söndag så ska bara jobba en del av den delade turen då. Skönt! Hatar delade turer - helt omöjligt att hinna med något annat den dagen och efteråt är man helt slut. Jag brukar vakna upp dagen efter och känna mig som bakfull. Nej, det där med delade turer är förlegat! Det borde ju gå att hitta andra lösningar! Imorgonkväll ska jag och Marcus åka till Halmstad och ha sommarfest med Marcus kollegor! Spännande! Det betyder dock att bloggen kommer gapa tom under helgen - men ni ska nog klara er! Nu ska jag ut på promenix med Fredagspodden. Igår gick jag en långrunda med Maja. Så glad att hon är hemma igen! Vi pratade om sommarjobb, inplanerade semestrar och allt som hänt sen sist vi sågs - det var mycket att ta igen helt enkelt! Älskar förövrigt att umgås genom att promenera. Man hinner prata mycket, finns inget annat som "stör" och sen får man motion på köpet! Önskar dig en glad fredag och trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0