snow

Min lediga måndag


Hej hallå tisdag! Igår var en BRA dag! Det blev överraskande nog sol hela dagen lång så jag passade på att vara ute mycket! Jag var ensam hemma hela dagen och även om det kan bli lite väl tyst emellanåt så gillar jag verkligen att få göra allt i min egna takt och planera dagen allt efter som. Jag gick en promenad till hamnen med Sommar i P1 i hörlurarna. Till mellanmålet, när jag kände för att ha lite sällskap, slog jag igång Mamma Mia (åh vad jag älskar den filmen!!). På eftermiddagen mötte jag upp Marcus och sen åkte vi hem till honom för att förbereda middagen och jag måste säga att vår mat blev faktiskt succé! Det finns knappt något som slår tortilliabröd, avokado, krämig vitlökssås, kyckling i sweet chilisås, olika grönsaker och klyftpotatis som är så där krispiga! Jag vet inte hur ni fungerar men jag äter mycket med ögonen så för mig är det vitkigt att det är färgrikt! Vi hann prata i flera timmar i streck och något spel hann vi dessvärre inte med så det tog jag hem på cykeln igen. En härlig måndag blev det hur som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0