snow

Överraskad!

Gästernas söta hund


Åh!
Så bra lördagskvällen blev! Vi lyckades verkligen att överraska mamma! Jag trodde knappt det skulle gå för hon tänker på allt. Så jag trodde att hon hade listat ut planerna som vi smidigt men icke! Vi grillade ute på altanen, placerade mamma strategiskt så hon inte skulle kunna se när gästerna smög sig in i trädgården och dukade för oss fem bara. Mamma blev därför så förvånad när kompisarna dök upp från ingenstans! Jag gjorde en ny variant av bakad potatis - när de gått klara i ugnen gröper man ur potatisen, blandar den med creme fraiche, rivenost, vitlök, salt och peppar och sen skulle den bakas i ytterliggare 10-15 minuter. Alla verkar gilla det. Utom jag, haha. Det var absolut inget fel på det men tyckte verkligen inte att det smakade något - mer än potatis då! Jaja. Så festligt ut om inget annat! Nu har jag precis betat av två jobbpass. Hade bytt med en tjej så tog hennes kvällspass igår och idag skulle jag egentligen också jobbat kvällen men det var inte tillräckligt bemannat under dagen idag så kom nyss hem. Skönt att även ha den här arbetsdagen avklarad! Nu ska jag ut och gå med Wahlgren & Wistam (älskar poddar, som ni vet). Glad måndag Bloggis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0