snow

Tennisveckan



Har ännu inte begripit mig på bloggens nya app.
Blir inte alls som jag vill. Men får gå in i datorn sen och ändra så jag blir nöjd. Är lite petig av mig med allt. Vill att saker och ting ska bli på mitt sätt. Det där är både på gott och ont. Hade varit skönt ibland att släppa på garden men oftast ser jag det som något positivt! Men nu flummade jag iväg totalt. Tänkte berätta om min nya grej. Eller ja, tanken är att det ska bli min nya grej. Tennis. Ska boka bana några gånger till under sommaren. Jag, Adam, Josse och Marcus spelare ett par timmar igår. Var riktigt roligt! Och länge sen! Gick på tennis när jag var sju då det är ju milt sagt några år sen. Det är kul när man får lite flow på spelet. Men så här i början går det ju alltid lite segt - men huvudsaken är att vi får motion (stavas det verkligen så?) och har roligt! För övrigt har jag några dagars ledigt nu. Så gött! Har jobbat fyra dagar på raken och med tunga lyft och många förflyttningar ska det bli skönt. Framför allt för ryggen. Har bestämt mig den här sommaren för att aldrig bli tjock. Dels för att det inte är bra för varken hjärtat eller knäna men vill inte att någon ung människans rygg ska förslitas för att jag ska upp och ner i sängen när jag blir gammal. Så. Nu ska jag fortsätta soladet här på altanen (ja, tänka sig - det är sol, efter ett par veckors konstant regn). Puss puss Bloggis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0