snow

Torsdagskväll/torsdagsgnäll


Åh!
Vilken intensiv dag! Känner mig stressad över att skriva det här blogginlägget för även min dator går på högvarv. Förstår inte mig på den - direkt när jag startar den brusar fläkten så högt att jag knappt kan tänka klart, haha. Hyser ett litet varningsfinger innan jag börjar mitt gnäll. Det har nämligen varit en dag som behövs gnällas på. Jobbade 7-17, med allt man kan tänka sig! Efter det var jag på vårdcentralen för att spola öronen men jag hade inga vaxproppar (bra i och för sig) men betalde 160 kronor för läkarens mening: "dina öron behöver inte spolas". Han rekommenderade dock en spray i förebyggande syfte. Så 300 kronor har jag lagt på mina trånga hörselgångar idag, spännande va? Sen åkte jag till Hemmakväll och lämnade några filmer, ska recensera dem för er - skrattretande dåliga allihop! På detta har det varit 26 grader varmt men tack och lov har även vårdtagarna velat vädra idag - jippi! Nu ska jag försöka lugna ner min dator och mig själv. Missade extratimmen på Allsång på Skansen med Orup i tisdags, tänkte titta på det ikväll. Var det bra? Okej, Bloggis! Hoppas ni haft en skön torsdag och kan njuta av denna magiska sommarkväll! Livar upp mitt tuggande med en härlig bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0