snow

Tusen och åter tusen


Jag har som projekt den här sommaren att rensa bland alla tusentals bilder jag tagit genom åren. Vår externa hårdisk totalt fallerade för några år sedan så alla bilder mellan 2003-2008 är borta. Så fruktansvärt tråkigt! Nu har vi en back up på Telia som tur är. Men det är lätt att vara efterklok. Hur som helst så har jag alltid haft uppfattningen att jag är rätt bra på att sålla men inser nu, efter att ha gått igenom månad för månad ett av åtta år att jag är rent av kass på det. Jag har bilder som är snarlika, suddiga, meningslösa men också många som förstås är väldigt härliga! Jag är så glad och tacksam att jag varit flitig med kameran - jag kommer aldrig få uppleva stunder med morfar eller Cindy igen men bilderna förstärker alla de minnen jag har från dem. Så jag ångrar inte mina tusentals bilder för en sekund. Är glad att kunna välja och vraka mellan olika tillfällen, släktkalas, vardagar, uppstyrda och lediga bilder på dessa två som jag tänker ofta, ofta på! 

Kommentarer
Postat av: Din andra hälft

Lilla Cindy kollar resor!! Undrar vart hon vill åka?

2016-07-14 @ 22:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0