snow

Bra balans


Här kommer två bilder från min gårdag.
Jag spenderade eftermiddagen med att gå på stan, kikade in rean men tycker den är så mesig nu i början. Så väntar till efter midsommar med att sukta efter reafynd. Fick dock med mig en blus hem som var på ordinariepris. Har förövrigt insett, när jag rensade garedroben i förra veckan, att jag absolut inte är i behov av fler kläder. Så handlar bara sånt som jag snappat upp för länge sen men inte kan släppa i tanken. Det är väl ändå en bra taktik? Här ser ni föresten klänningen som jag köpte på Lager 157. Jag har fått reklamera den första då den krympte flera storlekar, färgade av sig på andra kläder och tappade färg. Så nu har jag fått en ny, i större storlek, som jag ska tvätta separat. Efter stanbesöket åkte jag hem till mormor, vi fikade på saft, skorpor och jordgubbar. På kvällen var jag på Blomsterlandet med mamma. Hon försöker lära mig olika blomnamn och jag vill väl inte direkt påstå att jag brilijerar på den fronten. Blandar ihop azalea och klematis (som låter som en könssjukdom snarare än en blomma, gör den inte?). Senare på kvällen blev det en spontanträff med ett par kompisar. En bra balans på måndagen måste jag säga.  Nästan alla tårtbitar fick plats, som Blondinbella skulle resonerat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0