snow

Hej där


Det har varit alldeles för tyst här på bloggen, men som ni kanske hört mig tjata om, har jag börjat på mitt nya schema den här veckan. 
En ny avdelning med nya vårdtagare, andra rutiner och personligheter och ja, det är mycket nytt helt enkelt. Just nu känns det rätt tungt faktiskt men hoppas att det snart känns bättre. Så. Har ni det bra där ute? Vet inte riktigt vad jag ska blogga om. Allt snurrar i huvudet efter en kväll och en morgon på jobbet. Gillar inte den kombination - tycker det blir så intensitvt när man jobbat sent och sen ska upp tidigt nästa dag. Men och andra sidan har man väldigt bra koll på morgonen vad som hänt - man kan alltid vända det till det positiva. Behöver ha den inställningen i sommar kan jag lova! Ikväll ska jag hem till Marcus - vi har laddat (läs: jag) inför Allsången i en hel vecka och nu äntligen drar det igång! Jag tror verkligen på Sanna. Hon känns så proffsig, lugn och självsäker! Nu ska jag äta middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0