snow

I bakartagen



Jag har länge tittat på dessa bakskålar från Rosti Mepal. De känns tåliga, är mycket tjockare än vanliga plastskålar och sen är de himla snygga också! Så igår slog jag till. Var egentligen ute på en shoppingrunda för att leta efter salt- och pepparkvarnar. Men man brukar ju komma hem med något annat än det var tänkt från början. Är det inte ofta så? Det jag gillar extramycket med dessa skålar är att de också har tillhörande lock och dessutom en gummigrej i botten vilket gör att de står stabilt om man vispar eller så. Nu har jag sålt in dem hos er va? Här har ni även mitt nya förkläde som jag köpte tidigare i våras från Leila Lindholms butik Leila General Store. Jag köpte det som var för "junior 9-12 år", haha men tyckte det passade perfekt. Vill inte att det ska gå ända ner till anklarna, som vuxenstorlekarna gjorde, och bandet i midjan var väldigt långt så det funkar fint! Det var dessutom flera hundralappar billigare än de för vuxna. Okej. Det får bli dagens baktips! Från "Annie bakar". 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0