snow

I skuggan



Hej hallå! Har dålig fantasi när det kommer till det här hur man ska inleda ett blogginlägg. Tycker det blir mest samma hela tiden. Jag har hur som helst placerat mig i skuggan, med solkräm på nästippen och en bra bok i handen (eller i ärlighetens namn har jag inte öppnat den än men ska göra det när jag skrivit klart det här). Känns UNDERBART att få läsa skönlitteratur och ingen tung engelsk bok om psykiska sjukdomar. Sen ska jag ladda för en jobbkväll. Hade ju bestämt mig för att vara ledig nu i ett par veckor men när äldreboendet behövde förstärkning tre pass på dessa 14 dagar så passar jag på att tjäna lite extrapengar. Nästa vecka ska jag även förnya medicindelegeringen, är lite nervös för att skriva provet men ska säkert gå bra! Nu ska jag försvinna in i bokvärlden en stund! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0