snow

Lager 157


Jag vet inte men det måste ha varit evigheter sen som jag lyssnade på musik från mitt lilla surround system för helt plötsligt tycker jag att det är urkasst.
Det som kändes så proffsigt precis. Jag tyckte det var SÅN skillnad mellan burkljudet som kom från datorn till det här, som var från en helt annan värld i jämförelse. Men nu har jag väl vant mig vid andra, bättre ljud och ja, nej men hur kul kan det vara att lyssna på det här tjatet? Nu ska jag byta ämne och prata om något MYCKET intressantare. Om mina senaste inköp, som är i form av två ribbstickade (säger man så trots att de praktiskt taget inte är stickade?) tröjor. Älskar, som ni säkert vet vid det här laget, grått så blev så glad när jag hittade den här. Och sen fick det bli en rödorange också. Kan inte bestämma mig för om jag gillar färgen helt och hållet. Det känns som att den kräver mycket färg på kroppen för att den ska komma till sin rätt. Men okej. Ganska fin är den ändå. Köpte de på Lager 157 för 60 kronor/styck. Tycker förövrigt att den butiken har så himla bra priser. Marcus köpte jeansshorts för 150 och jag en klänning (som jag fick höra lika gärna hade kunnat vara en Odd Molly - bara en sån sak) för samma peng. Tänkte ha mina tröjor till höga vita shorts i sommar. Bildbevis kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0