snow

Malin ♥ Folke



Vart ska jag börja?
Bröllop är magiskt. Att få slukas upp över ett härligt par som äntligen får varandra är underbart! Som ingångsmusik spelades den här låten och alltså jag fick gåshud över hela kroppen. Det var så fint! På kvällen samlades Malin och Folkes stora familjer och alla vänner på en gård utanför Örkelljunga. Vi var ett stort gäng! Malin är en väldigt upptagen tjej (och vill gärna poängtera när vi ses att hon visst får tid att vila mellan varven, hehe) som alltid har någon att träffa eller något att göra. Men nu förstår jag verkligen varför hennes liv alltid är fullspäckat - och igår var alla dessa människor samlade. Det måste vara en mäktig känsla att få vara omringad av sina föräldrar, syskon och respektive och kompisar från olika håll och kanter! Jag har inte hunnit träffa Folke så många gånger (än) men ni vet när man märker hur bra ett par synkar? Allt stämmer liksom! Så kändes det verkligen! Ett stort grattis Malin och Folke och tack för att vi fick vara med och dela den här dagen med er! ♥

Malins syster höll ett så fint tal där hon bland annat tog upp Malins förälskelse i Alexander Rybak (eller ja, i ärlighetens namn var det väl jag som fick ett crush på honom) och hur exalterad Malin var dagen efter Allsång på Skansen trots att hon inte lyckades få Rybaks autograf utan hans bakgrundsdansares stort skrivet över hela armen. Minns hur rädd jag var att den skulle försvinna så tvättade mig försiktigt hela veckan och har nog ett dussintals kort på själva autografen, haha - bildbevis nedan.


Kommentarer
Postat av: Malin

Bläddrade på din blogg och kom hit! :D Ååååh, så härligt att få påminnas. Den dagen var helt sjuk i huvudet. Och Mirjams tal var verkligen så bra. Tänk att vi har varit så små Annie. VÄRLDENS största grej att få planera och resa till stockholm tillsammans. Jag kommer ihåg att jag älskade det! Hoppas du har det bra där du är just nu. Vi får ses snart <3

2016-08-08 @ 22:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0