snow

Blått & vitt


Som ni vet älskar jag porslin!
Jag har försökt hålla mig till några serier men för ett tag sen blev jag så kär i en kopp från Ostindia så var bara tvungen att slå till! Nu hade jag tänkt att utöka min serie men kan inte bestämma mig för vilket mönster på tallriken - antingen den med större mönster upp i högra hörnet eller den som är inte har någon assiett eller kopp på sig, med mindre mönster i mitten . Vilken tycker ni? Den med större mönster gillar jag för att den matchar mina koppar bäst men den med mindre mönster känns mer "svenskt och klassiskt". Hjälp mig i mitt stora, svåra beslut! Tycker egentligen att Rörstrands och Iittalas serier är alldeles för dyra men ser alltid till att hitta bra erbjudanden. Mina hetaste tips är att gå med i Iittalas kundklubb där man får extra rabatter och kan sedan använda dessa i kombination med andra och även att hålla utkik på tidningsprenumerationer. Där kan dom faktiskt ha riktigt bra premier - just nu på Essence såg jag! Stör mig något oerhört på att bloggappen inte alls är som jag vill. Kan inte göra några namn i fetstil och ha texten som den brukar (har fått göra det från datorn efteråt). Får hoppas de snart gör en uppdatering igen! Nej, nu ska jag drömma vidare bland alla skålar och glas på Instagram. Passar på att säga tack och godnatt juni!

Bilden är lånad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0