snow

Ostindia Floris



Passar på att slänga iväg ett inlägg medan jag väntar på att bli upplockad. Ännu en dag med strålande sol och jag tänkte spendera eftermiddagen på stranden. Men vi tar dagen från början. Satte klockan på halv åtta (min standardtid) för att hinna med en promenad innan jag skulle befinna mig på äldreboendet för ett delegeringsprov (som jag klarade - hurra! haha). Jag åt frukost i sällskap av webbteve (den här veckan går Biggest Loser måndag till torsdag så kikade på gårdagens avsnitt - på torsdag är det final, hejar på Pierre) och min nya kopp! Visst är den fin? Från Rörstrands Ostindia-serie Floris. Älskar mönstret, färgerna, formen och att den är så tunn - då smakar teet extra mycket! Sen gick jag till havet med Wahlgren & Wistam i lurarna. Härlig start på dagen måste jag säga! Skönt att ha provet gjort för nu känner jag mig ledig på riktigt! Det var dagens rapport det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0