snow

Plikttrogen



Orkar inte med mig själv ibland. För att jag är så plikttrogen. Satte väckarklockan på 6:30 för att vara redo IFALL jobbet skulle ringa. Har nämligen börjat med tillgänglighetslistor och de dagar jag har skrivit upp att jag kan ställer jag klockan på. Blir helt knäpp av att ligga på helspänd och bara vänta på att telefonen ska ringa. Tacka vet jag schemaraden som jag fått efter midsommar! Nu blev jag iallafall ledig och tänkte göra något bra av den här dagen! Jag ska bland annat gå min sedvanliga promenad (prickade in ösregnet perfekt igår, haha), hjälpa Malin med hennes naglar (hon har fått för sig att jag är bra på det - blir nervös av bara tanken på att måla utanför och att hon sen ska dras med det i hundra år framöver när hon tittar på alla närbilder på ringen och brudbuketten, haha) och ikväll ska jag träffa Marcus. En bra fredag som startar nu med Fredagspodden, fågelkvitter och kanske en solglimt! Trevlig helg!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0