snow

Sanddag



Hej hallå 30 grader! Idag har jag hunnit med massor känns det som. Började dagen med att skicka in sista inlämningsuppgiften och fylla i en utvärderingsenkät. Sen åkte jag hem till mormor. Hon skulle till optikern så jag följde med henne. Sen gick vi en sväng på stan. Efter det käkade jag lunch för att sen packa strandväskan. Nu är min Fjällräven "täckt" med massa sand, mindre smart val av mig. Jag hade tänkt mig en härlig eftermiddag på stranden men alltså det blåste kastvindar så kändes som jag hade sandkorn i exakt vart enda veck!! Svettig och sandig cyklade jag hem, duschade och nu är jag strax framme i Helsingborg. Ska lämna kurslitteratur på Campus och sen Bloggis, sen tar jag sommarlov på riktigt!! Wiiiie!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0