snow

Sommarlov på riktigt



Hej Bloggis!
Ursäkta tystanden igår. Men jag har haft fullt upp med jobb. Idag är jag iallafall ledig (tror jag - nackdelen med att vara timanställd, man vet aldrig när man ska jobba) och tänkte strax gå ut på en promenix. Vädret går inte att lita på den här veckan så bäst att komma ut innan regnet öser ner. Torsdagar är dock en tråkig dag att promenera på för då har jag inget nytt poddavsnitt som sällskap. Just nu känner jag mig förövrigt otroligt lättnad. Fick nämligen reda på igår att jag klarade hemtentan och är nu helt färdig med termin 2!! Jag har känt mig så spänd inför att få veta då jag annars hade behövt göra en komplettering under sommaren och det är jag lagom sugen på nu när jag äntligen har kunnat släppa skolan. Sommarlovet har börjat på riktigt! Igår kom även Marcus hem från Paris så nu kan jag även känna mig lugn i det. Han har haft hur kul som helst och måste vara mäktigt att se fotbollsmatchen live men jag har ju tänkt katastroftankar sen han åkte så känns skönt att ha han hemma igen. Nu när jag kan lägga skolan åt sidan är det fokus på jobb, ledighet och i helgen blir det bröllop! SÅ kul! Malin gifter sig med Folke och jag och Marcus ska få vara med på deras stora dag! Kom på, i samma sekund som jag skrev detta, att jag måste ladda batterierna på kameran och tömma minneskortet. Åh! Älskar kärlek! Älskar Malin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0