snow

Söndagsångest



Hej härliga söndag! Känner dock inte av att det är söndag just nu vilket gör att ångesten, som annars lätt dyker upp den här veckodagen, är som bortblåst! Jag är lite sliten idag, det blev nämligen utgång igår. Men först var vi hos Anna, lyssnade på musik, skvallrade och firade lite allt möjligt. När kväll blev natt dansade vi på utepremiären av Bahnhof och kom inte i säng förrän bortom småtimmarna (vilket konstigt ord föresten...). Tänkte inte göra många knop idag. Städa lite, äta choklad, sola en stund och läsa om blodtrycksmätningar. Ska skriva delegeringsprovet på tisdag och fastän jag vet att jag kan det mesta så får jag ändå lite ångest. Så ja, lite söndagsångest har jag nog allt ändå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0