snow

Svensk sommar


Då var ännu en dag till ända. Eller ja, riktigt så är det ju inte. Jag ska strax cykla hem till Anna. Vi tänkte ta vara på den ljumma sommarkvällen, spela spel och eventuellt dra ut på stan! Innan idag var jag en sväng på stranden. Ser himla mulet ut på bilden här men var faktiskt riktigt soligt och härligt. Inga kastvindar som häromdagen. Men vi hörde hur det mullrade så var nog oväder några mil bort. Jag läste Glada hälsningar från Missångerträsk och slumrade i solstolen, underbart! Nu har jag precis svidat om till klänning, tänkte vara barbent ikväll - älskar det. Har målat naglarna hallonröda med världens bästa överlack, som torkar på nolltid! Ska fota och visa er. Men nu ska vi äta grillat på altanen i 25 grader. Älskar svensk sommar! Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0