snow

En prins!


Skål för den nya prinsen!
 
Hej alla glada!
Jag pluggar hemma idag! Så skönt att slippa pendla och passa tider! Hade planer på att springa intervaller senare i eftermiddag men vaknade till... SNÖ! Så typiskt mars! (Och ännu en anledning till att inte träna..). Förutom att läsa om vokaler, konsonanter och betoningar väntar jag med spänning på prinsens namn! Ja, men se där - ett nytt kungabarn är fött! Är mest nervös för att prinsen ska få "mitt barns namn" då det spekulterats om det. Ja, jag har redan bestämt vad mina oplanerade och ofödda barn ska heta - och får prinsen mitt namn kommer alla tro att jag har härmat Victoria och Daniel, haha. Skrattar högt när jag skriver detta. Folk måste tro jag är galen! Om en timme vet vi! Annars finns det inte mycket att säga om denna torsdagen. Jo, jag älskar att vara student och få studenterbjudande - bara så ni vet! Har nämligen hittat rabatt på Iittala och ingen gör det gladare än jag! Men okej. Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0