snow

Godis i stora lass




Som jag berättade för ett par veckor sen äter jag numera sockerfritt. Tänkte göra det till sommaren för att ja, jag vill känna mig sund! Trodde att det skulle bli en riktig uppförsbacke innan jag hade kommit in i det. Men konstigt nog har jag inte varit sötsugen en enda gång! Det beror säkert på att jag åt mig så mätt på godis i slutet - för i februari åt jag för att "passa på" istället för när jag var sugen. Så dumt så. Hur som helst: är det något jag saknar så är det godiset på fredag/lördag/söndag (fast jag åt typ varje kväll där ett tag). Jag vill känna kontrasten mellan vardag och helg. Men popcorn få duga! Kakor och bakelser (skrev först kakelkser, sitter på tåget påväg hem och är nog lite trött..) lockas jag däremot inte så mycket av. Chips och godis är mer min melodi. Där har ni fått en, ofrivillig, uppdatering om mitt sockerfria liv! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0